Besökare

fredag 12 februari 2010

ah men jag har väl världens bästa syster!

Jag och Erik sitter just nu och väntar på att Lovisa ska komma hem så vi kan börja bege oss mot trelleborg,. Vi får väl se när hon ramlar in innanför dörren. Anyway, vi åt mellis för ett tag sen, ägg och mackor, gott vare. Har även skrivit ett mail till Santa Monica College´s Housing Office i hopp om att få en lägenhet där borta när jag väl flyttar dit. Håller tummarna för att dom förstår mitt mail och att dom kan svara på mina frågor, men det tror jag dom gör. Går allt som planerat så blir det ett internat liknande boende och det tycker vi verkligen om!! Sitter förtillfället och pratar lite med min syster som är arg på mig för att jag tagit mitt flyttlass och lämnat henne själv hemma i västerås. Sorry sis, :( Men du ska veta att du är bäst. Nu ska jag prata vidare med systra mi och sen är det packning som står på agendan. Det kanske blir ett till inlägg senare idag, men bara KANSKE. peace out!


"to all those lost souls who have forgotten to believe in the immensity of love"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar