Besökare

torsdag 18 februari 2010

en bra dag

Idag har det varit full rulle all day long. Vaknade vid 11, gick iväg och köpte nybakt bröd på konditoriet, gick hem sen och dukade upp världens godaste frukost. Efter frukosten spelade vi BUZZ, erik vann, jag kom två och lovisa kom sist. Vid halv 3 åkte lovisa till jobbet så då passade jag och erik på att slappa lite, sen drog han och jag till gymmet och gymmade i 1 och 1/2 timme, det var riktigt skönt! Sprang 50 minuter och sen körde jag mycket mage, nu jävlar! När vi kom hem så hade Lovisa städat heeeela lägenheten PLUS att maten stod på bordet, vilken pärla hon är va :) Åt kyckling med nudlar, smarrigt! Nu är det slapp framför tvn som gäller och sen sova tidigt! Imorgon ska jag och Lovisa ner på stan och titta lite, och sen blir det träning igen på kvällen! Veckan har varit BRA och helgen kommer bli BÄST! Nu är det dags att hoppa in i duschen och göra sig till människa igen! Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar