Besökare

torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Idag mår jag mycket bättre, inge feber i alla fall! Fortfarande ont i halsen men inte alls lika mycket som igår. Just nu sitter jag i soffan och glor på tv medan Erik sitter i köket och äter. Funderar på att gå ut och gå en sväng, det vore skönt plus att jag har lovat bror min att ta kort på Zlatans hus så kanske ska göra de idag då. haha. Annars vet jag inte vad dagen har att bjuda på, vi får helt enkelt se. Pratade lite med syster igår, hon har nyligen kommit hem från ett survavior camp i sälen med sin klass. Jag vet inte riktigt om jag kan se henne på ett sådant camp, men tydligen så hade det gått bra. Ska även ringa min bror ikväll och prata lite med honom, då blir han nog glad! Nu ska jag också försöka få lite mat i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar