Besökare

tisdag 9 februari 2010

you make me happy

Idag har jag haft en riktig slapp dag, har legat i soffan hela dagen faktiskt. Inte varit helt kry och känner mig fortfarande inte helt frisk. Klockan halv 5 kom Erik hem och vid 7 kom Lovis hem. Vi lagade mat, tortelini och till de åt vi avocado, det var gott. Sen dess har vi legat och tittat på tv och pratat. Sen ville Lovisa ha glass och snäll som jag är så gick jag då till Hemmakväll och köpte en Ben&Jerry åt henne, köpte även med mig ostbågar och chips,. Så nu sitter vi här och har en riktig myskväll! Diskussionsämnet just nu är om vi ska bila upp till Västerås till min födelsedag eller om vi ska flyga. Vi tror att det blir billigare om vi bilar men då krävs det att vi hittar en snäll männniska som vill låna ut sin bil under en helg. Men det ska vi nog fixa! Nej nu ska vi fortsätta titta på tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar