Besökare

torsdag 4 februari 2010

trött

Klockan är 01.00 och jag borde egentligen sova men det kan jag inte just nu.
Så tar tillfället i akt att skriva vad som har hänt under dagen. Har städat, tvättat kläder och börjar packa lite smått inför flytten på lördag. Har även fått besök av mammas kusin och pappsen. Har även tittat på tåg och flygbiljetter ner till Malmö, vet dock inte än vilket av transportmedlerna det blir än, det återstår att se.

Imorgon eller ja senare idag egentligen eftersom klockan är efter 00.00 och då är det ju faktiskt torsdag, så hoppas jag på att jag får träffa min michaela och hennes mamma en stund över en fika. I need that. Därefter blir det fortsatt packning för hela slanten. Kommer med andra ord att bli en bra dag som det ser ut nu. Nu orkar jag inte skriva mer, så det får räcka för nu. Dags att sova, godnatt.


I'm sorry I couldn't be the person you wanted me to be.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar