Besökare

fredag 19 februari 2010

fredagsmys!

Har umgåtts med Lovisa och bebisen som hon är dagmamma åt heeeeela långa dagen! Börjdae med att gå till biblioteket, va i lekrummet, åt lunch och pratade! Sen tgb vi bussen ner på stan, gick till Xtra Vaganza och hade individuella samtal, gick väldigt bra och fick bra information och därefter lämnade lovisa av j hos pappan, därefter tog vi bussen hem. Somnade ett tag, vaknade upp precis lagom till hockeyn,. Lovisa ville INTE se hockeyn så jag och erik fick verkligen kämpa men vi lyckades tillslut övertala henne! haha. Nu är hockeyn slut och Sverige vann, BRA JOBBAT! Pratade lite med mamma också över face, hon var full och hade hicka?. Imorgon ska vi gå till stranden, erko och lovsan ska visa mig zlatans hus,. coolt? EH JA! Ska ta kort på det, har lovat bror de, plus att det är coolt att ha! Men nu ska vi fortsätta ha fredagsmys,. peace!


efter allt du sagt och allt du gjort,.
jag vet inte vem du är längre,
och jag önskar att jag kunde hata dig,
men vad är meningen liksom?
you're not even worth it..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar