Besökare

söndag 14 februari 2010

Happy Valentines Day.

Nu är vi hemma igen efter en helg i trelleborg. Kvällen igår var jättetrevlig, vi lagade tacos, tittade melodifestivalen, the 40 year old virgin och någon skräckfilm. Massa prat blev det också såklart. Vi kom hem till Lovisas mamma igen vid kvart i 3 ungefär och somnade gott i våra sängar någongång efter 3. Heeelt sluut var vi. Dagen idag har varit allmänt lat, vaknade runt halv 1, gick upp och då stod Lovisas mamma och lagade lunch och det var riktigt gott. Efter maten var vi ute och gick med Melwin och kvart över 3 tog vi bussen tillbaka till Malmlö. Nu sitter jag i soffan med min dator, Lovisa i sängen med sin dator och Erik vid köksbordet med sin dator. Just nu vet jag inte vad kvällen har att bjuda på men förmodligen så blir det lungt, vi är väldigt trötta efter helgen. Just ja, pratade med min bror alldeles nyss också, han har gjort illa sig stackarn, dock hade han inte tid att prata så länge så efter typ 3 minuter så gav han luren till mammasen. Vi pratade ett tag och jag vill att ni ska veta en sak; JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA. Nu ska jag slå på ett OTH avsnitt och ta något att äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar